.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضيحات پالايشگاه مازندران در خصوص يك خبر

به دنبال درج خبري تحت عنوان " پرونده پروژه پالايشگاه مازندران به بايگاني رفت" مورخ 17 آذر ماه پالايشگاه اصفهان توضيحاتي به اين خبرگزاري ارسال كرد كه در ذيل مي خوانيد.
احتراما با عطف توجه به خبر شماره 8609170276 مورخ 17/9/86 مندرجه در سايت خبري آن خبرگزاري با موضوع به پرونده پروژه پالايشگاه مازندران به بايگاني رفت خواهشمند است وفق قانون مطبوعات نسبت به تصحيح خبر مرقوم قبل از مخابره آن به منظور تشحيذ اذهان عمومي اقدام نمايند.
1 - آقاي بهزاد صالحي فرد گفت‌وگو كننده با آن خبرگزاري، يكسال و نيم پيش از سمت مديريت عاملي شركت پالايشگاه نفت مازندران استعفاء نموده و فاقد هرگونه مسئوليتي در شركت بوده و نتيجتا مجاز به مصاحبه نبوده است
2 - از اصحاب رسانه و مديريت خبرگزاريها كمترين توقع آن است كه سمت فرد مصاحبه كننده محرز گردد زيرا عدم احراز اين عنوان، آسيبهاي جدي به سازماني كه در واقع مخاطب واقعي مصاحبه تلقي مي‌گردد وارد خواهد آورد و اين سوال براي اين شركت كماكان پابرجاست كه اين امر مسلم و اوليه چگونه براي آن خبرگزاري ناديده گرفته شده است؟!
3 - مبادرت به مصاحبه از سوي فردي كه نه ارتباطي با شركت داشته و نه سمتي در شركت دارا بوده است چنانچه حمل بر حسن نيت از سوي آن خبرگزاري گردد، قطعا از ناحيه آقاي بهزاد صالحي سوال برانگيز بوده و مقاصد تخريبي و تلافي‌جويانه در شركت را تعقيب مي‌نموده است.
4 - موضوع فاينانس شركت پالايشگاه نفت مازندران برخلاف آنچه ادعا گرديده حل شده است و مسئولين وزارت نفت و مقامات استانداري كاملا در جريان ما وقع موضوع قرار دارند.
5 - مسلما جعل عنوان سمت از ناحيه آقاي صالحي از سوي اداره حقوقي پالايشگاه پيگيري گرديده و عليه وي اعلام شكايت خواهد شد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.